ترجمه مقاله سه بعد مقیاس روابط معلم- دانش آموز : اعبتارسنجی CFA در نمونه پیش دبستانی

مطالب دیگر:
دانلو جزوه ها و روش های کار آفرینیپکیج نقشه آپارتمانی بسیار زیباتحقیق ايران از آغاز تا ظهور اسلاميآموزش آرایش چشم از بهترین اساتید ایرانیگلچینی از بهترین آموزش های شینیون و بافت موتجسم خلاق - قسمت دومگلچین بهترین آموزش های تاتو ابرو و کاشت مژهبهترین و کاملترین آموزش بستن شال و روسریپکیج آموزش کسب درآمد میلیونی نوشته هادی طلوعیعنوان پاورپوینت: پل معلق 19صفحهکامل ترین بانک شماره های موبایل همراه اول و ایرانسل به تفکیک استان و شهر+هدیه (بانک شماره کل کشور)تمپلت تیم فناوری اطلاعات کلیدسافت به زبانASP.NETگزارش کار آموزی کامپیوترتحقیق کتاب های مقدس و قوانینی که در آنها آمدهترجمه آماده به همراه مقاله معتبر (الزویر) انگلیسی با عنوان تشخیص کرم خوردگی بلوط با استفاده از بینایی ماشیننكات در مديريتجنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماعمقاله نوع‌شناسي سيستم‌هاي اطلاعاتآشنایی با هیپنوتیزم | کتاب آموزش هیپنو تیزممقاله ارزيابي عملكرد كاركنانجذب نیمه گمشدهمقاله تأثير ويژگيهاي فردي منابع انساني بر اثربخشي مدارس غيرانتفاعيتحقیق تئوري بهينه‌ سازيتحقیق شیلات لاکتوفرین وکاربردهای آن در آبزی پروریمقاله چابكي در سازمان
مقیاس روابط معلمدانش آموز , کودکان پیش دبستانی, تحلیل عامل تاییدی , نمونه گروه, وابستگی|47089215|tjc
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل ترجمه مقاله سه بعد مقیاس روابط معلم- دانش آموز : اعبتارسنجی CFA در نمونه پیش دبستانیرا مشاهده می نمایید

ترجمه مقاله سه بعد مقیاس روابط معلم دانش آموز اعبتارسنجی CFA در نمونه پیش دبستانی


مشخصات فایل
تعداد صفحات18حجم0/464 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

رشته علوم تربیتی

The Three Dimensions of the Student–Teacher Relationship Scale: CFA Validation in a Preschool Sample (2011)

ترجمه مقاله سه بعد مقیاس روابط معلم- دانش آموز : اعبتارسنجی CFA در نمونه پیش دبستانی

- توضیحات: 15 صفحه انگلیسی، 18 صفحه ترجمه آماده فارسی (word)

- چکیده ترجمه فارسی:

اعتبار مقیاس رابطه معلم-دانش آموز (STRS) در یک نمونه پیش دبستانی با استفاده از تحلیل عامل تاییدی (CFA) مورد بررسی قرار گرفته شده است. تغییرناپذیری عاملی بر اساس جنسیت نیز مورد بررسی قرار گرفته شده است شامل اعتبار افتراقی و همزمان. علایم اعتبار شامل توان اجتماعی رتبه بندی شده توسط معلم ; رفتار مسئله دار و بهداشت روانی و نیز امتیاز کودک به تست لغت تصویری پی بادی بوده است. نتایج نشان داده اند که مدل اصلی سه بعدی STRS بطور رضایت بخشی تایید نشد. با اینحال ; نسخه 3 عاملی STRS با 25 آیتم دارای اصلاحات کم ; نشان دهنده تناسب قابل قبول تری بوده است. تناسب مدل برای پسران و دختران قابل قبول می باشد. مدل سه عاملی اصلاح شده دارای اعتبار همزمان خوبی می باشد. اعتبار افتراقی مقیاس فرعی وابستگی بجای تعارض نشان دهنده رضایت کافی نبوده که اصولا ناشی از نواقص مقیاس فرعی وابستگی می باشد.

کلیدواژگان:

مقیاس روابط معلم-دانش آموز ; کودکان پیش دبستانی ; تحلیل عامل تاییدی ; نمونه گروه ; وابستگی .






"